Godnatt !

Nu är det dags att säga godnatt, Jag är SÅ trött. Imorn blir det skola och sedan hem och duscha, packa, äta mat blabla göra allt klart och sen åker jag upp till byn. Emil kommer efter med Buicken när han har slutat jobbet.. Kände att jag vill åka i god tid så jag hinner fixa klart allt, promenera med Oden, fixa mig själv, börja dricka i lugn och ro och allt sånt. Tycker det är så jävla jobbigt när man kommer fram typ 19 och måste börja hälla i sig och kasta på sig kläder och åka till pajala :D

Nåväl.. Vi har då firat ikväll med Pepsi och Ostbollar att jag nått upp mitt mål i penga-sparande. Är uppe i sexsiffrigt så nu kan jag känna mig nöjd :) Kommer absolut inte att sluta spara men känner mig ändå jävligt stolt över mig själv att jag fått ihop så mycket med tanke på att jag inte fått nåt gratis, haft nåt "startkapital" eller liknande.. Allt har jag sparat ihop själv trots att jag stått för alla mina utgifter som körkort osv och sen hyra, räkningar osv.



Nej, Sova var det ! Måste stiga upp tidigt imorn så jag hinner med en långprommis innan skolan och jag börjar 9 så det blir tight med tid :p


Kommentarer
tilde

ska ni ut imorn? slka också till pajala :)

2010-10-01 @ 14:08:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0