Done

Såja.. Då har man gjort bort röstningen. Hade hunnit samlas endel folk där innan det öppnade - Mest pensionärer och så jag då haha.. Alltid är det Jag & Pensionärerna som kommer innan saker och ting har öppnat. Jag gör det dock inte med mening utan är bara hopplöst tidspessimistisk och tror alltid att man måste åka mycket tidigare än vad man egentligen behöver. Dessutom träffade jag Tilde där eftersom hon jobbade med röstningen :)

Så surt att jag går skola samt har Oden för jag blev ju oxå tillfrågad att jobba där och det är dubbelt så bra lön som när jag jobbar på Maid så det hade vart nice :)

Hursomhaver.. Jag gick till Theshoppen efter det och inhandlade nytt the. En påse Chai och en Sfinxblandning som smakar äppel & kanel. En sväng förbi affären och hämtade ut ett paket (En stor Aktiveringsboll från Nina Ottoson) och köpte en Loka åt Emil :)




Det var den stora modellen vi köpte (15cm) fast en röd och blå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0