Att Tröstäta

Nu har jag pratat med Odens förre ägare, Som var påväg till Göteborg och därifrån kommer han väl mest troligt att ha med sig en ny hanhund så då kändes det bara som om luften gick ur en igen. En möjlighet mindre typ. Han skulle ringa upp när han kom hem dock så.. ja.

Jag vet faktiskt varken ut eller in just nu. Känns bara så ååååååh som att man vill börja gråta och fråga vad man har gjot för att hamna i en sånhär situation.

SÅ... Jag ska tröstäta. När vi far och handlar om en stund ska jag ha en marabou sensation Cookies & Cream. Typ ostbågar och lösviktsgodis. Har dem inte Cookies & Cream ska jag allvarligt talat lägga mig ner och dö. Nej kanske inte så allvarligt men nu vill jag bara sätta mig i soffan, tycka synd om mig själv och se på alla bra program som går idag !! Vem vet mest, Halv åtta hos mig, Idol och Kniven mot strupen.
Tjohoo helkväll vid tvn :D

O
ch på tal om Idol, Har ni fått nån favorit hittills?
Jag älskade Alice som sjöng Samson, Hon som bagge hittade "själv"


Ps. Det är jävligt praktiskt att Emil alltid tar eftermiddagspromenaden för då hinner jag laga mat, plocka undan efter middagen och dammsuga ifred. Lyx :)


Try it, You'll like it !!



Kommentarer
Åsa

jo det borde man ju kunna, men är ju roligare me musik och så, men du har absolut rätt :D men undra va andra i bassängen skull säga hahahaaaa :P

2010-09-09 @ 22:14:19
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0