Snaarrk

Just nu missar jag Arcus årliga stora braiga loppis men jag har bestämt mig för att jag inte orkar fara iår och köa, trängas, knuffas, bli irriterad osv.. Dessutom är det såna överpris på sånt jag vill köpa nu för att det för tillfället är så modernt med 50talsgrejer så då får det vara.. Jag tänker inte betala en massa för mycket det får nån annan göra.



Jag har då sovit till 09.30 idag (typ rekord) men är ändå lite seg fortfarande, Vilket inte spelar nån roll då jag ändå måste börja avverka min to-do-list som innehåller en heeel radda städuppgifter. Direkt jag vaknade har jag sorterat bland papper och tagit ut alla mattor.

Nu ska jag posta ett brev, slänga en massa sopor och invänta min tvätttid. Tjoho vad kul... Äh det blir kul när allt är jätterent och fint iaf (I typ 1 dygn för sen kommer Emil & Oden hem och då är det stök igeen) :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0