Shopping @ Rusta

Nu har jag varit iväg till storheden en sväng och det här fick följa med mig hem;



Inte något speciellt direkt men väldigt bra att ha dock ;)

Jag köpte inga pumlor där, Dem såg ut att vara av så dålig kvalité, Typ av plast och såndär dålig lack som släpper och blir repig/skavd direkt och jag vill ju ha fina glansiga pumlor i min gran :) Dem hade dock några i Lila och Rosa med glitter som jag tror skulle vara väldigt fina att hänga på olika höjder i vardagsrumsfönstrena :)

Nånå, Nu ska jag ner i tvättstugan och sen fixa någon god smoothie till lunch :)



Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Usch, jag vill inte ens veta vart dom bor. Tack för tipsen, det ska vi pröva :)

2010-10-24 @ 18:53:41
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0