Ready set go

Ja nu jävlar är jag redo för köket, Har nyss varit och köpt en typisk såndär matsalstant keps med hårnät haha guu se söt jag kommer att bli :D !

Inte mycket att göra åt dock då det är svinnoga med såntdär i kommunernas kök och eftersom jag börjar på Måndag var jag tvungen att köpa första bästa. Billig var den oxå, 38 kronor på Grolls :)



Tänkte nog skaffa en sånhär istället sen så kan man ju ha håret uppsatt genom hålet där bak



Skor har jag sedan tidigare, jätteskönt så slapp jag den utgiften oxå


Och så har jag svarta byxor och svart tshirt så där kom jag allt billig undan.. SKÖNT då jag måste köpa en vinterjacka åt mig och nåt vintertäcke åt hunden osv. Snart är det ju dags för alla julklappar oxå !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0