Praktikplats - Check

Nu har jag varit på besök på min Praktikplats och det gick bra, Verkade vara en jättebra handledare jag får och alla andra "tanter" där var oxå trevliga och hälsade direkt och frågade vad jag gick och att det var så bra att få ha praktik så man kan lära sig å blabla.. Så jag vart positivt överaskad, kvinnor i 40årsåldern brukar ju INTE direkt vara dem trevligaste.

Så på Måndag börjar jag där och ska alltså vara där Måndag - Torsdag, 7-15 5 veckor.



På tal om nåt annat verkar vår hund ha fått Förhudskatarr och går och droppar äckliga droppar på golvet. KUL och fräscht att behöva vara där å rengöra.. Blä. Måste köpa hem Jodopax eller nån anan rengöring som man tydligen ska skölja med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0