Nya kläder

Jag har i stort sett gett upp att försöka hitta en varm vinterjacka som inte är svindyr så istället har jag nu köpt en tunn fleecejacka som jag kan ha under min vanliga vinterjacka dem dagar det är riktigt kallt :)



Hade även bestämt mig för att beställa hem en till velourtröja som kommit in på H&M i en färg jag inte har (Har rosa och mörkblå sen tidigare) men då var den slut i XS på hemsidan så jag åkte ut till Storheden istället där den som tur fanns :) Fleecejackan fanns tyvärr inte i rosa som jag helst ville ha så det fick bli svart istället !



Den största anledningen att jag for dit var dock att hunden behövde få sig ny mat från Granngården, Det blev en 15 kilos säck Carrier Kyckling & Ris. Den är helt fri från vete och har lite högre fett & proteinhalt än Carrier Orginal som vi haft tidigare. Kyckling och ris är även bättre för magen.  . Och på tal om det (Känsliga läsare sluta  läsa nu!)

Vi har fått vara oroliga för Oden idag då han inte bajsade varken på middags eller kvällspromenaden igår, inte när jag gick med honom tidigt imorse och inte heller när Emil tog morgonprommisen nummer 2 med honom. Annars brukar han alltid göra sina behov 3-4 gånger om dan och speciellt alltid på morgonen men inte idag så vi blev lite rädda att han skulle ha blivit förstoppad, ätit något som fastnat eller liknande men som tur var löste det sig så nu har han äntligen fått äta stackarn. Vi har ju låtit honom "fasta" hittils under dagen då vi inte visste om det var något som satt fast i magen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0