Ny Praktikplats

HejHej !, Eller Godkväll...

Jag tänkte lite snabbt knappra ihop ett inlägg om dagen innan jag går och lägger mig.. Har som mål varje kväll att vara i säng till 22. Det låter sjukt tidigt men jag är verkligen som en björn som går i ide på vintarna och skulle kunna sova hur mycket som helst :) Hursomhelst ska då Emil gå sista svängen med Oden nu så då kan jag somna tidigt Mmmm :D

Idag har Jag & Margareta (min lärare) varit till min nya praktikplats på besök.. Jag börjar där v46 och det är alltså på en skola den gången. Kände direkt att jag inte kommer trivas lika bra där som jag gör nu - Har verkligen hämnat på världens bästa ställe typ !

Har hunnit dammsuga, diska, laga mat, vara ut med hunden, se på tv, duscha och inte så mycket mer ikväll.. Dagarna tar ju sååå fort slut men i helgen ska jag verkligen storstäda, tvätta och försöka få en massa gjort som att köpa hundmat och kika ut lite julklappar ! :)

Nånå.. Ska ju upp 05.30 imorn så det är bäst jag gör mig redo för att sova nu ;D


Godnatt  !


Kommentarer
Emma

Du.. vars hade du hittat den där svarta kepsen?

2010-10-28 @ 11:53:35
URL: http://emmnie.blogg.se/
Emma

Men den du hade bild på här.. som du hade lagt upp samtidigt om skorna åde som du skulle ha på praktiken.

Tänkte ifall du hade sett den där svarta nånstans? På nå internet sida eller nå

2010-10-28 @ 15:38:44
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0