Mys-Kväll

Ooh så trött jag är ! Ska bli jäkligt skönt att alldeles strax gosa ner mig i soffan framför Pretty Woman med en påse Rings ;)


Vi har varit i Gammelstan som jag skrev i tidigare inlägg.. Blev bjuden på skinkstek med världens godaste sås som bara Min Mamma kan göra, potatisgratäng och sallad. Sen hade Markus & Mamma bakat amerikanska cookies oxå som alltid är lika goda :) Spelade lite Yatzy och sen for jag hem.. Eller ja först var vi ju på Storheden och handlade mat :)

En snabb prommis blev det oxå och när vi kom tillbaka vart Oden skeptisk som fan mot buskarna hos grannen under oss - Ja men givetvis satt det ju en kattjävel där och såg dum ut.. Hade sån lust att släppa Oden efter den men jag ville ju inte att min lilla älskling skulle springa iväg så jag nöjde mig med att fräsa som fan och schasa bort den !

Hörde katter fräsa och bråka här bakom för ett tag sen så jag hoppas dem slår ihjäl varandra ! :)




Rings + Film är bra kombo !



Kommentarer
tilde

hhahaha asså jag skrattar varje gång jag läser om alla katter, du är så rolig!!!

2010-10-17 @ 13:21:45
Elina

Sv: Mohaha ja, Jag är katthaterskan ;D

2010-10-17 @ 14:00:32
URL: http://blow.blogg.se/
tilde

riktigt kuligt :)

2010-10-18 @ 15:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0