Måndag, Vecka 42 !

Idag har vi som rubriken lyder en ny vecka.. Jag kände mig väldigt förkyld igårkväll, vi kom i säng sent och jag har sovit som en kratta hela natten så det var veerkligen välkommet när mina snälla handledare sa att jag kunde sluta efter lunch idag, Dem skulle ändå bara göra en massa pappers och kontorsjobb så dem tyckte att jag kunde åka hem och plugga istället :) Jag har kvar kapitlet om fett och så måste jag repetera allt jag gjort tidigare så jag minns det ordentligt.

Övriga planer för idag är att Dammsuga hallen, duscha, diska och laga mat. Kul va ?
Ska såklart ge mig ut på en långprommis med vovven oxå..







Kommentarer
Nina

Haha oja ;D



Åååh, biiild på vovven?

2010-10-19 @ 06:29:42
URL: http://nmi.blogg.sen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0