Lördag !

Godmorgon på er i vinterkylan, Snön ligger fortfarande kvar liksom minusgraderna.. Brrrr*

Vi har nyss varit ute på en 40 mins morgonprommis och sedan har jag varit ute med sopor och sorterat första tvättpåsen. Jag har inte tvätttid förrän kl 12 idag men då är det klart tills dess iaf :) Just nu sitter jag och dricker en smoothie med hallon,svartvinbär, banan och havremjölk.

Troja är med i en inofficiell Agility-tävling i Öjebyn idag som det känns jääääättetråkigt att jag missar, Hade verkligen varit roligt att se hur duktig hon är :( Men jag är ju ensam hemma med Oden, har tvätttid 12-17, Måste dammsuga & skura och har som tidigare nämt ett stort prov på Fredag att plugga till.


Ska faktiskt rivstarta dagen med plugg nu medans jag ännu är pigg !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0