I D I O T !

Alltså sånt här kan man ju bli gode förbannad på, Idioter som inte vet ett skit om nåt och ÄNDÅ måste yttra sig.. Jag skrev ju i tidigare inlägg här nedan att en tant SOM BOR PÅ VÅRAN GÅRD har två hundar som ALDRIG FÖRUT VARIT AGGRESSIVA MOT OSS idag försökte bita Oden. Får då denna kommentar (anonym givetvis?)

"Nä. Fyfan för att släppa fram sin hund till en annan hund som man inte har en aning om hur den reagerar. Du tog risken och får ta smällen efteråt också. Tanten visste garanterat att hennes hundar brukar markera och hade du bara varit uppmärksam och FRÅGAT innan hade du säkert kunnat undvika att detta hände."

Så jag kan tala om för dig som vet allt att
1.
 Eftersom vi bott mitt emot varandra i flera år och jag ser dem vara ute flera gånger om dagen, hälsa på hundar osv så brukar dem inte reagera såhär, Tanten själv blev jätteförvånad och arg på sina hundar som gjorde såhär jag sa att det kanske är för att dem är hanar båda två men då svarade hon att dem aldrig brukar göra så oavsett kön.

2. Jag har hälsat på dessa hundar förut (med hund) utan problem.

3. Jag släppte inte fram min hund nånstans, Vi möttes på en smal väg, Jag höll min hund i lika kort koppel som innan.. Hennes hade dock flexikoppel och nådde fram men då drog hon ju bort den när den började hugga.

4. OCH till sist.. Om "tanten garanterat visste att hennes hundar brukar markera" (ps, är det att markera när man försöker bita andra hundar så har du ju faan skev syn på saker och ting) så skulle väl HON ha sagt det åt mig eller hur ? Det är väl inte MIN uppgift att se till att andra hundar kan bete sig eller är det ? Jag trodde att jag skötte min del när jag höll min egen hund lugn och sansad trots att han blev påhoppad.

Så innan du kommer med fullständigt felaktiga påståenden så kan du ju kanske läsa igenom det jag skrev, fråga om det är nåt du undrar etc. Men ge fan i att påstå att jag släpper fram min hund till vem som helst, att jag inte har nån aning om dom här hundarna osvosv.. Du var ju inte här när det hände eller hur ? DUMJÄVEL !



Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Jo, det visste jag men jag räknar inte kalorier :) Med lchf är det kolhydraterna som är poängen hehe fast det kanske du redan visste

2010-10-27 @ 16:36:32
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0