Helgen

Här kommer sammanfattningen av helgen;

Fredag slutade jag skolan redan kl 12 och for då hem för att göra färdigt alla ärenden och göra mig själv klar, packa bilen och allt sånt inför avfärd. Jag och Oden åkte tidigare än Emil så vi kom då förstås fram tidigare oxå så vi hann packa upp, göra mig klar, rasta honom osv.

Började dricka så smått och så åkte vi till pajala, Vi med Buicken och ett annat korpisgäng med deras Bonneville. For till K-e och drack först där med lite folk innan vi åkte lite på byn och tillsist for till krogen där vi var resten av kvällen. Kom hem efter 4 nångång kanske.. Bandet var bra och det var i allmänhet en väldigt rolig kväll !

Lördag; Spenderade jag mestadels i sängen eller ute med hunden.. Konstigt nog kände jag mig sjukt mycket mindre bakis när jag var ute i friska luften ? :D Dagen gick då i seghetens tecken och avslutades med en film.

Söndag; Var det dags att packa ihop allt, ställa undan bilar, diska, städa etc.. For till Korpis och åt innan vi for hem. Fick med oss en massa gott kött :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0