Godmorning ;)

Hej på er eller godmorgon passar kanske bättre !

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockorna ? Jag tycker alltid det är lika förvirrande när man ska göra det för nu skulle ju klockan egentligen ha varit 10 men sen är den helt plötsligt 9 istället :P

Jag har nyss suttit och kollat hus på blocket och har egentligen lust att kolla igenom hela Hemnet oxå men det tjänar ingenting till så länge jag går skola och dessutom borde jag vika all tvätt från igår samt äta frukost istället ;) Hehe.. När bilen blivit varm ska jag åka till Storheden som jag sa igår för att handla mat och köpa en julklapp till Emil från Jula, så passande ;p

Budade faktiskt hem en till grej åt honom från Tradera igår som det varit sjuuuka överpris på rätt länge nu så det var bara inse att om han ska få en sån är det bara att punga ut med fening :)


Nåväl.. Jag skulle behöva vara till IKEA och köpa julpynt. Är ledig nästa Fredag så det hade passat utmärkt men det är ju så dyrt att åka själv :S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0