Godmorgon

Ja jävlar idag ska man synda, Slita på vilodagen Söndag.

Eftersom jag var tvungen att gå ut före 21 med Oden igår för att slippa gå ut ensam när Emil tyckte det var så hiskanes viktigt att åka bort (Ja jag är fortfarande irriterad på det.. Dricka öl varenda helg i all ära, det får han göra hur mycket han vill men om det typ en gång var 3e år är så att jag inte känner mig trygg att vara ensam hemma så kan man väl kanske göra ett undantag och ställa upp & finnas där?)

Ja eftersom vi gick ut så tidigt igårkväll och han inte hade bajjat sen middagspromenaden var jag tvungen att stiga upp 05.30 idag och gå ut på morgonprommis.. Gick dock och la mig direkt vi kom in och har sovit tills för en halvtimme sen.

Nu ska jag äta frukost, plocka lite, sortera all tvätt osv innan jag åker iväg på Shoppingtur. Jag ska till Storheden direkt Rusta öppnar kl 11 så jag kan köpa lite smått och gott som Tandkräm, Tandborstar, Schampo, Julsnöre, Julklappsetiketter, Tape osv.

Sen är det tvättning som gäller... Vanliga kläder, arbetskläder och sängkläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0