Fuck

Jag har verkligen vaknat på fel sida idag, känner mig skittrött, irriterad och som att precis allt suger.

Skulle lika gärna kunna flytta utomlands, bryta upp med allt typ för att det ändå inte finns nåt här att stanna för.. Som att min utbildning är på dagisnivå och att jag kommer kunna lika mycket efter den som innan, som att jag vill söka alla jobb som dyker upp och passar mig men jag kan inte för att jag måste gå skola 4 månader till, som att jag verkligen inte vill ha praktik, som att jag egentligen inte alls vill jobba utan bara få pengar nånstans ifrån, som att det är kasst jävla skitväder ute som bara kommer att bil värre&värre närmsta halvåret... Som att jag vill flytta nånstans bara för att få börja om på nytt men samtidigt vågar jag inte ta ett enda steg för att inte förlora nåt jag redan har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0