Friday I'm in love!

Tjoho, Då var det äntligen helg och gud vad jag ska sooova :)

Har nyss kommit hem från skolan, Vi lärde oss om specialkost idag för dem som är allergiska mot gluten och dem som är laktosintolleranta. Fick i läxa att skapa en veckas matsedel där a-kost, gluten och laktosare alla kan äta samma rätt så jag ska försöka att ta tag i den så fort som möjligt. Fick även se mer detaljerat resultat på provet i Livsmedelskunskap så nu har jag hittils fått VG++ på alla prov vi haft :)

Nu ska jag göra nåt snabbt och enkelt till lunch innan Jag & Oden ska ge oss ut i ruskvädret och promenera.

Måste även skriva en kom-ihåg-lista så att jag inte missar nåt av dem saker jag måste göra idag som typ att boka om tvättiden, betala en räkning och såntdär smått och gott som man helst inte ska glömma bort :D


Hej på er så länge ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0