Fredag !

Hejhej !

Dagen började med en prommis med hund så han fick vara ute 1h istället för bara 30 min typ som det annars brukar vara på mornarna. Sen fick jag snabbt göra mig iordning för att fara till skolan där vi var till kl12. Hem och ut på lunchprommisen och nu när vi kom in satte jag mig här en snabbis.. Ska dricka en kopp kaffe nu och sen koka nudlar till lunch ;D

Måste iväg till affärn och köpa frimärken & energydrink, Tar subway på samma väg oxå som ska bli min middag :)

Sen blir det dusch & pack innan vi åker.. Är jävligt trött så jag hoppas att energydrinken och kaffet gör susen !! :D

Vi fick föresten veta våra provresultat idag och det hade gått bra för mig på båda två, 73/84 på Livsmedelshygien och 20/23 på Dryckeskunskap-Servering A :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0