Fredag, Nästan ledig

Godmorgon kära vänner !

Idag har jag tagit sovmorgon till 07.30 ! Haha väldigt tidigt men fortfarande 2 timmar mer sömn än annars på vardagarna så jag känner mig relativt pigg förutom att jag har ont i huvet idag för kanske.. Ja typ 3-4 dan i rad, Jag har tappat räkningen.

Mellan 8-9 har vi varit ute på promenad då vi gick till min Praktikplats och lämnade pengar.. En av tjejerna som jobbar i köket gör nämligen smycken och säljer så jag köpte ett igår som jag ska ge i julklapp till Mamsen :)

På tal om Mamsen ska jag dit och städa idag.. Dem ska ha någon slags fest imorgon så. Men först ska jag till skolan kl 13 och skriva prov, Till granngården och köpa hundmat, Hem och laga middag till min kära man och först när han kommer hem ska jag åka och städa... Ska även handla mat på vägen hem. Gud vad min dag låter ledig försten :D Pjuh

Såhär ser armbandet ut som jag köpte åt Mamma, Tror det är i hennes smak !
Var jättesvårt att få till en bra bild när det var så mörkt men ni ser ju hur det ser ut iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0