Drömmar om kök

Oh.. Här sitter jag och drömmer om kök. Om jag bara hade ett fint gammalt hus med ett fint gammalt kök

*Drömmer mig bort*


Köket från Lotta på Bråkmakargatan


Köket i vårt drömhus vi fortfarande sörjer.


Random fint kök nånstans.

Tänk att det finns så många människor som köper gamla hus, river ut och slänger bort såna otroligt vackra kök. Ge fan i det !

Åh.. stackars mig som inte har ett hus eller ett fint kök. Vad tror ni om att jag skulle ta tag i det hem jag faktiskt har istället för att sitta här och drömma ? Det har ju helt förfallit dem senaste veckorna för att jag varken hinner eller orkar städa på vardagarna mer än det nödvändigaste typ diska och dammsuga. Därför ska jag lägga hela helgen på att verkligen städa ordentligt överallt !

Tidigare idag har jag skrubbat badkar, toa, handfat, speglar, torkat alla rör och dammtorkat alla ytor i badrummet så det rummet är åtminstone helt klart.

Nu ska jag vika sängkläder och göra nåt mer vettigt om jag hinner innan Idol börjar för då blir det bestämt att slappa i soffan ;)



Kommentarer
Jennifer

Tack, jag älskar stolen. Jag tycker den är såååå fin :D



Å vilka fina kök jag vill också ha ett gammalt kök.

De är mkt mysigare med gammalt och mer personligt. Det tycker iaf jag :)

2010-10-29 @ 20:21:13
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Jenny

Åh vad jag håller med dig! Fantastiska kök i en kvalitet som inte längre finns rivs och ersätts med skåp som ser sunkiga ut efter bara några år. Jag vill glädja dig med att jag köpt ett hus där det underbara tidiga 60-talsköket i turkost ska vara kvar! Jag ska bara polera linoleumplattorna, sätta upp en reda kryddhylla och byta den trasiga bänkskivan mot en ny. Kanske också ett smegkylskåp. Oslagbart billigt, charmigt, miljövänligt och skonsamt mot husets själ. Och det kommer inte att vara utslitet och omodernt om 10 år. Mvh Jenny

2011-01-04 @ 00:00:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0