Dra åt helvete

Nu ska ni få höra hur sjukligt jävla förbannad jag är just nu !!!

Jag och Oden har varit ute på en lång skön promenad, går upp för trappen och vad möts jag av på balkongen ?!

JO, Alldeles utanför dörren på våran matta ligger en slaktad fågel, utsprättade inälvor och blod överallt - Fjädrar och dun till förbannelse. Trevlig eller hur ?!

JÄVLIGT trevligt för mig att städa upp kan jag tala om ! Och vem kan då ha gjort detta förutom en Kattjävel ? Djur från jävla helvetet jag skulle avliva er alla om jag fick chansen för nu är jag gode less kan jag tala om.. Jag är less på att balkongen och trapphuset ska stinka kattpiss, Att man inte kan ställa ut en soppåse (Inte ens under hink), Att man inte kan hänga ut nåt på vädring, Att man absolut inte kan glömma ute en stolsdyna och att man tydligen inte ens kan vara borta en stund utan att ha ett slakteri på balkongen när man kommer hem.

Givetvis har Porsöns områdeskontor stängt idag men jag har skrivit arga mail och tro mig, Jag kommer inte låta det här gå opasserat förbi om jag så ska lägga lappar i varenda jävla brevlåda så ska jag fan i mig inte behöva plocka upp en till blodig köttslamsa till fågel. Vad jag vet betalar jag hyra varje månad och då ska jag inte ha en jävla massa objudna gäster här !!!!!


Kommentarer
tilde

hahaha asså jag dog lite när du beskrev katter som djur från helvetet. jag hade också varit arg!! :)

2010-10-15 @ 19:52:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0