Billigt är bra

Nu har jag varit och bra-å-ha-handlat !

Detta fick följa med hem;


Emaljmugg
3-pack sockar
Nivea deo for men
10-pack disktrasor
2-pack hundpåsar
4-pack tuggknutar
2-pack tuggrullar

Allt från Dollarstore, Billigt är bra :)

Dom hade dock inte fått in nå julpynt ännu.. "VA JULPYNT REDAN ?!"
Jaa vi har typ inget så jag måste köpa en massa och för att det inte ska bli så dyrt med alla juklappar, julpynt och julmat/julgodis samtidigt så sprider jag ut det lite :)

På IKEA och Jotex har dom iaf hunnit få in endel så därifrån ska jag inhandla gardiner & dukar.Och så behöver jag ljus, adventssljusstake, julgranspynt och en massa sånt :)



Kommentarer
Emma

Ja men du kanske har börja din praktik då... Så då kanske du inte kan fara mitt i veckan typ..

2010-10-04 @ 16:21:56
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0