Bespisningi

Godmorgon !

Idag ska jag för första gången till min nya Praktikplats som kommer att vara på Sundets dagis här på Porsön i 5 veckor. Idag blir det bara ett besök dit tillsammans med min lärare. Antar att jag kommer att få träffa min handledare och sånt där.. Jävligt skönt att läraren har ordnat praktikplatsen, besöket och att hon följer med mig dit första gången. På högstadiet och gymnasiet fick man ju tack vackert ordna med precis allt själv.

Jag har nyss ätit frukost så nu ska jag fixa en kopp kaffe och sätta mig för att plugga ! Gjorde inget skoljobb igår så idag får jag lägga i en högre växel. Nästa Tisdag är det prov !




Här har ni mig i framtiden ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0