Aktivt värre

Jahaja, Då har snart halva dagen gått och endel nytta har man väl ändå fått gjort..

Jag har dammsugit och skurat halva delen av lghten så nu har jag bara vardagsrummet & datarummet kvar åsså tänkte jag dammsuga soffan ordentligt oxå.. Har alldeles nyss ätit lunch och diskat så nu ska jag ner i tvättstugan och slå på maskin Nr:3.. Mamma har föresten oxå varit här och hälsat på så jag passade på att bjuda in mig själv på middag där idag. Det skulle bli Stek & Pottigratäng - Jag vet inte med er, Men det tackar då inte jag nej till iaf ! :D

Ska bara tvätta färdigt och duscha så åker vi till Gammelstan.. Ska passa på att göra två flugor på smällen och handla mat på hemvägen :)


Nej.. Inte sitta här nu, Tvättstugan var det ! Pjuh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0