Torsdag

Hejhej !

Idag var jag tvungen att gå till och från praktiken eftersom det var för mycket snö för att cykla.. Det var ju som sagt min sista dag där idag vilket känns tråkigt då jag trivts så jävla bra, alla varit så snäll & roliga. Men givetvis vill jag ju komma vidare med min utbildning och jag är väldigt nöjd med den här praktikperioden eftersom jag fått lära mig mycket och fått vara på ett så bra ställe. Nu vart det även så att jag kanske ska jobba där på riktigt imorn eftersom ena tjejen är sjuk.. Först måste dem ju såklart gå efter vikarelistan men om det inte fanns någon skulle dem ringa mig. Så jag får se... Vore ju kul att redan börja få jobba lite men vääldigt skönt att få vara ledig oxå så för mig spelar det ingen roll alls hur det blir :) Fikat jag hade med mig blev då väldigt uppskattat och dessutom hade dem köpt en present åt mig.. Snällt! :)


Ska gå och tömma disk nu, läsa igenom reklamen och ta fram nåt till middag innan jag går ut med hunden.







Kommentarer
Emma

Vi fick du för present då?

2010-11-11 @ 14:31:30
URL: http://emmnie.blogg.se/
Anonym

typ jättesnorbillig haha :P nämen har den nått pris eller är de bud på den?

2010-11-11 @ 16:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0