Tisdag

Jag har jobbat in mina raster idag oxå så nu är jag hemma lite tidigare än vanligt vilket är skönt.. Jag hinner ju ändå inte hem på min korta lunchrast nu när det är snö ute så då är det lika bra att göra så. Känner mig dock jäkligt trött när man inte har suttit ner och slappat nåt under dagen och framför allt - Inte druckit nåt kaffe ! Så jag ska göra mig en kopp nu och sen göra lite nytta här som att lite snabbt dammsuga, plocka undan och såntdär man får göra varje dag. Ska ut med vovvis oxå såklart...

Nån middag ska man kanske oxå få ihop.. Nåt enkelt helst ;) Efter 19 ska vi då till Gammelstan och sy om Odens täcke så att det passar honom, Det börjar ju vara så himla kallt ute nu så.


Och på tal om Oden, Idag när jag kom hem låg han och sov i Emils väska haha. Hur sött :D ?




Mmm Nescafé, Världens godaste kaffe :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0