Skitdag !

Hela eftermiddagen har gått åt helvete idag..

Skulle tvätta mina arbetskläder (väldigt viktigt att det inte kommer bakterier på dem) och då hade såklart nån jävla jude tvättat sin hund i maskinen eller nåt för det bara yrde jävla damm och hår när jag öppnade den. Skulle inte tro att jag tvättar nåt i den. Uäk

Sen gick det helt plötsligt inte att spara nåt i Simcity fast det gick igårkväll så då var jag tvungen att avinstallera det. Sen blev jag sjöblöt om fötterna på nån jävla äng när vi var ute med Oden så jag var tvungen att vända hem.
Sen har vi ju bestämt att åka upp till byn i helgen alla 3 för att Emil har varit där nu en massa helger i rad och jag är trött på att vara ensam hemma men nä då får vi inte ha Oden där för att Emils syster med barn är där och hundar är väl farliga eller nåt. Så isåfall måste vi bo i Fällan och nej jag har inte så stor lust att bo där utan mat, varmvatten, ordentlig värme, dator och allt annat man behöver.

Så då sket ju sig det med, YEEY vad kul jag ska ha en hel helg till ensammen hemma. Jag kommer ju kunna gära så mycket eftersom jag är själv med allt ansvar för Oden, hans motion osv.



Kommentarer
Åsa

"nån jävla jude tvättat sin hund i maskinen " HAHAHAA snygg kommentar :P

2010-11-03 @ 22:52:57
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Emma

Om vi oxå är kvar i lule så skulle vi ju kanske kunna låta hundarna så springa av sig lite nånstans eller nå...

2010-11-04 @ 08:33:07
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0