På med kockmössan

Idag ska jag laga Skinkschnitzel till middag - På riktigt asså, Från grunden ! Ska alltså banka ut köttet till tunna skivor, panera och steka dem. Till det blir det klyftpottis och bea. Bean ställer jag mig faan inte och gör själv iaf så det blir pulvervarianten ;)

Har nyss vart ute på en kylig promenad med vovvis, Han verkade tycka det var kallt om tassarna men den lilla grisen sket ju inte så nu måste vi väl ut en extra gång sen. Det är då -7 just nu så egentlige nskulle jag vilja ligga i soffan under en filt ;)

Nä, Nu är det bara att bege sig till köket.. Måste diska, skära upp potatisen och sånt. 





Kommentarer
Åsa

siw malmkvist - tunna skivor :)

2010-11-08 @ 16:14:27
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0