Onsdag

Todiloo !

Nu är jag hemma från praktiken sen ungefär en timme tillbaka, Har varit ute en ca 20-30 min med Oden och nu satt mig här.. Det blir nåt snabbt och enkelt till middag idag som typ korv, ägg och potatis eller nåt. Är visserligen inte alls sugen på det men har korv upptinat så. Aaah jag kom just på en bra idé - Jag låter Emil laga maten idag ! Yeeey skönt för mig :D

Jag har tvätttid kl 17 och då ska mina arbetskläder tvättas och kanske nåt annat oxå efter det om jag ids. Men nu ska jag spela dataspel ! hehe.. Jag har tagit fram SimCity igår och vetnivad, Det är mycket mycket enklare nu när man kan engelska och fattar hur ett samhälle fungerar ! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0