Onsdag

Godmorgon på er !

Idag har jag sovit ända till 08.30 vilket var skönt men sitter fortfarande här och segar.. Borde och måste verkligen plugga till provet jag har på fredag i Dietik och specialkost, Egentligen fattar jag inte hur vi redan kan ha prov då vi bara haft en enda lektion i det ämnet och inte fått några instuderingsfrågor? Äh, Antagligen går det bra ändå men jag tycker det är lite konstigt...

Däremot finns det annat jag hellre skulle göra som typ att dammtorka så att jag kan sätta fram julpyntet till helgen :) Har dock lite ångest över att vi har så lite.. Typ ingen ljusstake, ingen stjärna till köksfönstret och inga julgardiner.. Hur bra kommer det bli då :S Hm.. Vill köpa en massa men har ju inte ens nån inkomst nu och har både julklappar och födelsedagspresenter kvar att inhandla. Buhu, Synd om mig !







Kommentarer
Lucke

Hej på dig! Vad göres? :)

2010-11-24 @ 13:32:06
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0