Let there be light

Såja, Nu har jag lite mer vettigt lyse i bilen.

Förut hade jag 55w/60w på dem vanliga lysena men nu har jag köpt starkare glödlampor så bara på dem har jag 90/100 istället alltså nästan dubbelt så bra och sen även 2 big knickare på 100w styck. Jaa jaa jag vet att man ska ha minst tre men jag tänker inte lägga några pengar på det och jag fick 2st blåa gratis så det duger åt mig :D Dem 2 vita jag hade förra vintern fick jag föresten oxå gratis !

Jag verkligen haaatar att ha dåligt lyse så nu är jag nöjd :)




Kommentarer
Åsa

ja har 3 på min men de ser så misslagom ut, blir 4 nästa år :)

2010-11-24 @ 20:47:45
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0