Keep up the good work !

Madre Mia vad jag har hunnit med idag.. Sängkläderna är bortplockade, Golvet dammsuget och skurat, Mattorna dammade och utlagda igen. Har gjort ugnsrengöring, skrubbat under diskstället, Rengjort badkar & handfat, rastat hunden och en massa annat. Ska sätta nya rena sängkläder och så har jag tvätttid ikväll men annars tror jag att jag jobbat färdigt för idag :)


Till middag blir det en gryta med fläskfilé och kryddiga korvar med ris. Supergott tycker vi :)


Måste skicka iväg en beställning nu på lite julklappsgrejer från www.bluebox.se som är en skitbra sida där man kan hitta grejer att ge till dem som "redan har allt" kolla in där om ni har lite brist på fantasi :)





Två av dem glasunderlägg jag hade tänkt köpa, Nu var såklart flera av dem slut bara för att jag har segat. God damnit !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0