Helgen är här

Godmorgon på er !

Lördag idag och jag har vaknat med en jäkla huvudvärk, Ganska olägligt då jag är ensam hemma med Oden idag samt har ett berg med disk, sängkläder som ska bytas, en massa sopor som måste ut osv.

Jag ska börja med att duscha och sedan åka till Apoteket så får vi se sen vad som orkas med.. Känner jag mig själv kommer lägenheten att vara städad och fin vid dagens slut ändå så :)

Igår var jag ju som sagt och städade hos Ida & Niklas som var väldigt nöjda med mitt jobb :) For till Storheden och handlade så fort Emil slutade jobbet så igår blev det Fredagsmys med Tacos, Godis, Vin och Idol hehe :D

Nä, Nu fortsätter vi morgonen med lite Abba tycker jag !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0