Fredag

Hej på er !

Min dag har börjat både bra och dåligt, Var till skolan pratade med min lärare som helt höll med om att det inte ska vara så på en praktikplats som det är på min nuvarande.. Jag hade ju först tänkt att jag kunde stå ut där fram till jul men hon tyckte vi skulle byta direkt så på Måndag ska jag ringa tillbaka till chefen på ett annat ställe så hoppas jag på att jag kan få komma dit istället :) Min lärare var jätteförstående så det var den bra biten !

Den dåliga biten kom när jag skulle åka hem.. Bilen hade bara stått en halvtimme utanför skolan men ville icket starta och när jag försökt nån gång så började batteriet sina så det var bara ringa hjälp med startkablar. Hann ju halvt frysa händer och fötter av mig vid det laget jag var påväg hem. Var och tankade oxå för jag ska ju till Sävast och städa på en timme ungefär.. Det är ju fan bäst för bilen att den startar när jag ska hem därifrån.

Nu blir det en varm kopp te och känna lugnet en stund innan jag ska ut med hunden på en promenad före jag far.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0