En trevlig dag

Hej på er !

Idag har varit en jätterolig och trevlig dag som vi hunnit med en massa kul på :)

Dagen började då med en mysig frukost och lite städning här hemma innan vi åkte iväg till Prästholm utanför Råneå för att besöka loppishuset ! Där fyndade vi lite saker som en kockums-mugg, plastmatta, gammal våg, askkopp osv som jag ska visa er bilder på imorgon :)

Emil var ju ute och drack igår så jag körde dit och hem.. Och jag kan säga såhär.. JAG VILL HA HANS BIL ! :D Ska såklart visa bild på den oxå men ni vet väl hur en w116 ser ut ?

Såhär.. Fast nu är det ju inte bilen på bilden men ni fattar.


Dem är ju hursomhelst sjukt jävla snygga, sjukt sköna att köra, billiga att äga osv. Så ja, Jag hoppas att han ska lessna på den snabbt så att jag kan köpa den hehe :D

Efter loppisturen åkte vi till Emils syster Sara på Örnäset där även deras föräldrar samt Ida & Nicklas befann sig för att fira farsdag med kaffe, kakor och tårta.

Direkt därifrån åkte vi till Mamma & Mattias där det bjöds på fika men även mackor då vi blev lite trötta på allt sött & slisk :D Egentligen skulle vi ju till min Pappa på fika idag oxå men det verkar bli så sent han kommer hem så vi får ta det någon annan dag.

Efter allt fikande var det storheden och Willys som gällde för att handla lite mat, hem och laga apelsinmarinerad kycklingfilé med ris och sås. Det var gott :)

Har hunnit mysa i ett varmt bad också och härnäst är det "Ensam mamma söker" som gäller :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0