Dagens

Dagens humör: Neutralt.. Förhållandevis bra.
Dagens mående: Frussssen, Gud vad det är kallt !
Dagens borde: Äta (Läs LAGA) ordentlig mat kanske ?!?
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Nada Yada
Dagens klädsel: Ljusa jeans, rosa linne, svart hoodie
Dagens planer: Bli klar med tvätten, ut med hund, laga middag osv.
Dagens materiella vill ha: Äh, det skulle inte rymmas här ändå :D
Dagens fundering: Varför måste vi ha vinter från November till Maj ? Det är ju helt klart för länge.
Dagens beroende: Inget
Dagens tråkigaste: Hmm ja det ska väl vara tvätten då även om det inte heller är så himlans tråkigt egentligen.
Dagens längtan: Att bli klar med min utbildning :)
Dagens superlängtan: Eh jaha.. Hmm tills jag får ett jobb efter min utbildning :D
Dagens tidning: Har inte läst någon och dessutom kommer det ju ingen dagstidning på Söndagar.
Dagens låt: Har inte hört en endaste låt idag och kan inte minnas nån jag haft på hjärnan heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0