Brrrr

Huvva, Snacka om att det är kallt alltså men nu har vi nyss kommit hem från Mamsen som hjälpte mig att sy om Odens täcke så nu ska det nog passa bättre... Var tvungen att göra om under magen så att det inte ska bli nerkissat jämt.. Tror inte det var så väl genomtänkt för att passa hanar men nu ska det nog gå bättre ;D

Fikade lite där oxå och bara satt och pratade osv.. Kom som sagt nyss hem och nu ska jag sätta karln i arbete så disken blir diskad och hans matlåda lagad. Jag måste äta nån kvällis och sen bär det ut på kvällspromenaden - ska bli sååååå skönt att sova sen !! :D

Aaaah snark ZzzZzzZ


Haha chek this pic out, Tyckte den var sjukt ful :D



Kommentarer
Åsa

mitt ex va är ju cp tokig i merca, speciellt compakt så han har tvinga i mig massa onödig information, kom ihåg att han va så glad över att han hade en äkta sån där :P Han gjorde tillochmed ett prov åt mig som jag fick svara på :O helt galen! du har säkert sett han på garaget :P



du vet int av nån compakt eller 123a som är snorbillig och ful men har fungerade motor och låda? rost bes skatt osv spela ingen roll :P

2010-11-10 @ 11:17:43
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0