Torsdag

Hejsan alla vänner... :)

Idag har ju då som vanligt varit sjukt varm.. Kändes flera gånger som om jag skulle svimma när jag svettats & städat som en galning i värmen flera timmar. Fick dricka massor av vatten men hade tyvärr alldeles för klen lunch med mig - Ett äpple & ett päron. Inte mycket att hänga i granen

Påväg hem från sista kunden såg jag ett par välbekanta droppar efter bilen.. FAN den har gått varm och tryck ut vattnet tänkte jag och körde en bit, Mycket riktigt steg tempen direkt så jag for tillbaka och fyllde på vatten innan jag körde mot stan igen. Var då ute i sunderbyn och redan i gammelstan började den stiga igen så jag kom på en smart grej och satte på all värme som gick i bilen för att hålla motortempen nere. Vilket såklart funkade men var vääldigt svettigt i den här värmen! :) Kännde mig riktigt duktig där och tänkte att de bara var tur att det var just jag som körde jobbilen då, Inte för att vara dum men jag tvekar starkt på att nån annan skulle gjort annat än att bara köra tills den kokat helt typ.

Denna visdom kan jag tacka HOB:en för... Bilen jag hade förra sommaren som kokade VARJE dag.

Anyhow.. Så slutade jag efter det och for hem. Lagade middag och sedan åkte vi till Gammelstan och målade andra lagret på vårat bord. In på MAX på vägen hem där Emil åt chilisheese och jag drack en lyxmilkshake :)

Kom hem och skrev mitt nya schema och la in ett par nya kunder. Sen har vi sett världens bästa program Kniven mot strupen som äntligen börjat om igen :) Nu måste jag stressa lite med betalningar & traderapaket så jag hinner skicka iväg grejerna innan vi åker upp till byn imorn.

Långt inlägg vart detta men läser ni nu har ni ju iaf orkat ta er igenom det :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0