Svettig Onsdag

Fyfaan vad varmt det är alltså !! Var 20 grader redan 06.30 när jag steg upp imorse så jag har svettats som en gris hela dagen ! Värst är ju när man ska iväg mellan kunderna och måste sitta i en bil som stått i solen ett par timmar.. Tur vi har AC iaf  :D

Egentligen skulle jag bara jobba mellan 8-15 idag men en av tjejerna har blivit halvtids-sjukskriven och behöver avlastning med sina abbonnemang så Jag & Åsa tog det och slutade inte förrän kl 17. Var som vanligt roligt att jobba med henne, väldigt länge sen sist.

Sen var det bara att cykla hem i värmen. Hade lovat Emil köttfärslimpa, potatis & brunsås till middag idag men jag var alldeles för varm och trött för att orka laga det. Istället vart det köttfärssås och makaroner.

Har ingen aning om vad vi ska göra idag.. blir så himla irriterad och rastlös för att det känns som om vi bara sitter bort alla dagar och inte gör något vettigt alls.



Kommentarer
Jennifer

Ja det hade helt seriöst varit svin kul :D Hahaha..

Jag gillar att prata skit och att sy :)

2010-05-19 @ 20:50:32
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0