Svål-Lördag

Hellow..

Efter att jag skrivit det senaste blogginlägget gick jag och la mig i ren frustration.. Sov en timme och väckte sedan Emil och sa att nu är det färdigsovet ! Då var jag så trött & hungrig att jag inte ides tillaga kycklingen jag tinat upp så det fick bli Kebabrulle till middag för oss båda - Inte nog med detta, Vi köpte även Loka, Chips & Dipp. Hann trycka lita kolakakor & vit choklad där imellan oxå hehe :D

Har sett på Svärdet i stenen men den var inte alls lika bra som jag mindes :p

Har lagat en riktigt god kycklinggryta nu som får bli morgondagens middag.. Älskligen var duktig som diskade och sen spelade vi Yatzy. Jag fick Yatzy på FÖRSTA slaget. Tjoho.. Vann rätt överlägset oxå ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0