Söndag - Hemma igen

Hejhej !

Nu är jag tillbaka i Luleå igen efter en helg i Korpis & Fällan.

Det började med att vi åkte upp på Fredag direkt efter jobbet.. For och kollade på bilen, Det vart ingen affär och alltså ingen ny bil för mig. Den var mycket risigare än vad som sas och trots att den gick och växlade väldigt bra känner jag inte för att betala över 20.000 för en bil med massvis av skavanker och småfix så det fick vara. Känns trist eftersom jag verkligen hade ställt in mig på att ha en ny snygg bil med mig hem :)

Nåväl.. Lördagen bestod av lite fix, grillning osv. For runt lite hit & dit och sov sedan i fällan.

Imorse har vi stängt av vatten, kyl osv. Diskat, plockat undan och packat. For sedan till Korpis och åt, satt vid datorn, vilade etc innan vi åkte hemmåt.

Kom alldeles nyss hem och nu ska jag fixa iordning här litegranna och sen duscha :)


Kommentarer
Elin

Hade du sagt vilken du skulle köpa (som jag redan vet nu) hade du fått veta hur risig den är utan att åka dit och kolla på den. Och jag har inte ens suttit i biljävlen ;P

2010-05-24 @ 16:02:13
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0