Polka vs Kokos

Nu har jag smakat ytterligare 2 av Marabou's nya smaker.

Först Kokos som jag tyckte var mycket godare nu än när den fanns sist för ganska många år sen.
Antingen har dem ändrat receptet eller så har jag ändrat min smak. God var den iaf med stark kokossmak (Smakar RIKTIG kokos och inte sådär konstgjort).
Säljs bara på rulle vilket jag tror är bra.. Skulle nog blir lite väl sött & mäktigt med en hel kaka.
3,5/5




Den andra är förstås Polka som man hört såå mycket om ! Alla verkar älska den men själv tycker jag att den är överskattad. Den är som en försämrad mintkrokant bara.. För söt och för svag mintsmak. Sen tycker jag att det är godare med krispig krokant än hårda polkagrisbitar i.
Den är god men egentligen onödig då det som sagt redan finns en supergod marabou med mintsmak :)
3/5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0