Onsdag

HEJ !

Idag har jag jobbat mellan 8-15 och sedan åkte jag buss hem. Egentligen borde jag ha farit till stan idag istället men tar det nån dag när jag har bil eller mer tid på mig.

Ska strax börja med middagen men känner att jag kanske måste ta en kopp kaffe först :)

Min present till Emil kom ju föresten hem idag.. En tröja han har velat ha från Noshame som dem tyvärr slutat sälja för flera år sedan har jag nu hittat en NY av på Tradera.. En åt mig oxå dessutom då säljaren sålde en i XL och en i S :D Så jag tror han kommer blir överaskad och glad :) Ska köpa en liten annan grej oxå men det är ju ingen brådska ännu :)

Till helgen åker vi iaf upp till Fällan och storstädar ur huset så det är färdigt att börja användas som vårt sommarhus :) Nästnästa helg tar vi Troja med oss och åker dit igen :)


Tjing ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0