Nyskurat ! :D



Åh så skönt, Nu har jag haft ut och dammat alla mattorna, dammsugit och skurat hela lägenheten. Nog för att jag dammsög alla rum igår oxå men tänkte de var lika att göra om det nu när jag skulle skura så det blir ordentligt gjort. Måste erkänna att det går väldigt länge mellan gångerna jag skurar men vi smutsar helt enkelt inte ner golven så jag tycker inte det behövs oftare heller ! :) Skurade såklart med Såpa iaf så nu luktar det gött, Hade även i lite barnolja i vattnet då jag läst att det ger fin glans åt laminatgolv ! :)

Medans diskade Emil en massa så det var oxå väldigt skönt att bli av med :)

Imorn jobbar jag bara ett par timmar så då ska jag tvätta när jag kommer hem.. Ides bara tvätta kläder igår så nu blir det handdukar och sådant.


Nu skaj ag ta mig en kopp te och bara känna lugnet resten av kvällen.. Vi var och åt mjukglass för ett tag sen men det vart alldeles för mycket sött & sliskigt så jag började må helt illa efter jag tryckt i mig allt :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0