Motvind

Mygod vad trött jag var imorse trots att jag sovit bra och allt.. Ändå kändes det som om jag varit vaken hela natten. Kändes såklart extra jobbigt att cykla till jobbet idag oxå men jag tog mig i kragen och for... Det var motvind heela vägen !

Har jobbat mellan 9-15.30 och slapp cykla hem eftersom jag börjar här på Porsön imorn så jag kunde ta hem jobb-bilen :) Skönt

Kokade en köttgryta igår så nu håller jag på och kokar upp den igen så jag kan reda den åsså kokar jag ris till det. Är jäkligt hungrig och trött oxå för den delen men snart kommer nog baby hem så vi kan äta middag :)

Måste sen oxå duscha och vara till affären och hämta ut våra assietter :)

Har föresten budat hem en tavla från Tradera oxå, Hur snygga är inte sånahär på en skala ? Just denna är motivet i vit plast men oftast brukar det ju vara i koppar :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0