Måndag

Måndag och ny vecka idag.. Skulle egentligen ha jobbat till 16.30 idag men när jag kom till sista kunden var ingen hemma och jag fick inte tag på dem varken på mobil eller hemtelefon så det var inte så mycket mer att göra än att åka tillbaka och sluta för dagen. Det vart alltså bara 5 timmars jobb idag men det gör inget för jag är ändå rätt förkyld.

Nu när jag kom hem tidigare än väntat kan jag ju lägga lite mer tid på att laga någon god middag, Först hade jag bara tänkt steka köttbullar typ.. Fast iofs hade det varit rätt gott så det kanske blir det ändå :D

Nåväl.. Jag ska ta och kolla igenom all reklam nu och sen ska jag diska samt skicka iväg ett brev till min a-kassa. Är det inte jävligt konstigt att man aaaallltid måste skicka in alla papper typ 3 gånger innan dem fattar ? Tröttsamt.



Vi äter med stil på vårt fina porslin och med våra snygga bakelitbestick :)



Kommentarer
Helena

såna bestick har min mamma i våran stuga. de är snygga.

2010-06-01 @ 09:26:00
URL: http://viggo2008.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0