Måndag

Millan: Behöver du en anledning till att jag inte tänker lägga ut "dagens outfit" i MIN blogg, för att DU vill det ?

Aargh, Man kan ju bli något fundersam på vad folk har för liv som tjaaatar på okända människor om att dem ska ta bilder på sina kläder. O R K A

Anyhow.. Jag har jobbat en liten kort stund idag och hade föresten "Cykel-premiär" idag vilket inte alls var lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara, Det är ju så nära och det var riktigt skönt väder så det kändes bara uppiggande med en cykeltur :)

Har slagit igång en maskin och ätit lunch sen jag kom hem så nu ska jag ner och sätta kläderna på tork, dammsuga, diska osv.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0