Haha sucker


Min senaste kommentar
Jag brukar inte läsa din blogg, men fyfan vilken tråkig och bitter blogg. Och du verkar också vara en tråkig, bitter och elak människa. Kul att läsa en blogg som handlar och en massa bitterheter. Skaffa dig ett liv eller ett par vänner och sluta klaga på allt och alla hela tiden.. Det är tragiskt!

Anonym givetvis men svårt att ana vem det är som tar åt sig så väldigt av vad jag skrev igår ;)
När man inte vågar stå för vad man tycker får jag helt enkelt svara här till dig som "inte brukar läsa" men ändå verkar ha en rätt stark åsikt.. Hur har du kommit fram till den annars ?

1. I ett inlägg där man skriver hur lyckad och rolig kväll man haft ute med sina vänner förstår jag inte riktigt vad denna kommentar har med att göra. Var det kanske en öm punkt att alla pappa-betalar töntar kan ta sina nya bilar och åka på nåt annat än en cruising för gamla bilar.

2. Om du tycker att min blogg är hemskt tråkig och bitter kan jag hjälpa dig på traven lite och hänvisa till krysset uppe i högra hörnet.

3. Jag har ett liv. Ett liv jag trivs väldigt bra med. Jag har världens finaste lägenhet, världens bästa pojkvän och ett jobb jag trivs utmärkt med. Kan inte begära mycket mer faktiskt :) Ja kanske en hund då :D

4. Skulle jag sluta klaga på allt & alla hela tiden ?? Det är ju det roligaste som finns så det lär ju hända när det växer apelsiner på antarktis. Och som vanligt när man säger vad man tycker är man plötsligt elaaak. Inte som att jag ska sätta mig och gråta nu för att nån tycker jag är bitter buhu snyft haha.

Så vad tycker ni.. Ska jag kanske börja flasha rattarna i varenda inlägg eller ta snygga dagens outfitbilder på mina moderiktiga kläder. Är det då man blir poppis här i bloggvärlden ?

Det som stör mig mest är ändå att nu när jag verkligen är genuint lycklig genom hela jävla kroppen, i varenda cell.. Då ska någon dum jävel komma och säga åt mig att jag ska skaffa ett liv och sluta vara bitter ? Du vet inte ett skit om hur bitter jag verkligen har varit.. När jag inte hade något alls att leva för, när jag inte ens orkade stiga upp ur sängen utan låg där hela dagarna för att jag helt enkelt inte hade något att stiga upp till. Vet du hur det känns och vet du hur stor skillnad det är mot för idag. Jag är ledsen om mitt raka och rättframma sätt sticker i ögonen på folk men vetni vad ? Det är inte mitt problem för ni kan välja att titta åt ett annat håll. Men kom fan inte och säg att jag ska ändra på mig för det avgör jag - Och BARA jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0