Godnatt

Idag förtjänar jag nästan medalj så duktig som jag varit ;D... Som jag skrev tidigare har jag städat kök, toa, diskat + tömt disk. Sen dammsugit hela lghten, tvättat hängt och vikt. Bytt sängkläder och hela köret.. Skönt med en massa rent :)

Är väääldigt trött nu efter nattens korta sömn och dagens aktivitet så jag ska alldeles strax hoppa i säng.. Måste bara göra mig klar först. Emil är i Boden så han kommer väl hem inatt någon gång så får hoppas att jag inte vaknar. Konstigt nog har jag inte hört ett enda ljud när han kom hem mellan 3-4 inatt och då brukar han inte vara direkt tyst.

Det fula är att kvart över 4 imorse vaknade jag av nåt konstigt ljud.. Ljudet fortsatte och fortsatte så jag undrade mer och mer vad det var. Lät precis som när man har vindrutetorkarna på fast rutan är torr så tänkte att nån kanske lämnat bilen utanför å det slutade regna just eller nåt.. Steg iaf upp för att gå på toa och då ser jag en massa kläder överallt på golvet och hör att det hööga ljudet är min karl som snarkar.. Hittade honom tillslut i soffan med tvn på haha :D Försökte få honom till sängen både vid 4 & 6 men lyckades inte ;p



Ska oxå tipsa er om en jäkligt god kvällsmat/mellanmål som jag just åt :)



En ganska mogen & söt banan, hallon, grädde och kokos. MUMS var det ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0